close

 PRADA 粉 紅 色 蝴 蝶 結 羊 仔 皮 Nappa Fiocco 手 袋 $7,150

平 時 追 星 夠 勤 力 , 睇 慣 星 級 靚 衫 小 物 , 學 到 一 招 半 式 , 入 貨 時 少 有 失 手 , 今 次 找 來 平 時 睇 慣 靚 星 級 靚 人 , 教 路 揀 至 正 PRADA 貨 色 , 睇 個 市 , 齊 齊 入 貨 冇 失 手 。

徐 濠 縈 Celebrity


搶 眼 百 搭 手 袋
「 我 本 來 覺 得 PRADA 有 點 悶 , 但 近 幾 年 突 然 玩 物 料 玩 得 好 出 色 , 特 別 是 用 色 愈 來 愈 有 風 格 , 令 我 對 佢 印 象 分 大 增 。 我 對 上 季 的 粉 紅 色 蝴 蝶 結 手 袋 情 有 獨 鍾 , 搶 眼 又 易 襯 , 無 論 是 casual 出 街 定 去 ball , 佢 都 襯 得 起 。 」"

PRADA 黑 色 尼 龍 Vela Bag 斜 袋 $4,950


樂 基 兒 Model


多 用 途 尼 龍 袋
「 好 多 時 出 function , 我 都 會 PRADA 的 尼 龍 斜 袋 , 因 為 佢 款 式 簡 單 唔 花 巧 , 又 唔 怕 亂 放 整 污 糟 , 很 有 型 。 最 欣 賞 佢 多 細 袋 的 設 計 , 用 來 分 類 隨 身 物 , 唔 會 在 袋 內 亂 成 一 堆 。 」"

陳 嘉 容 Model


PRADA 黑 色 尼 龍 手 挽 袋 $4,750


襟 興 經 典
「 當 初 PRADA 推 出 尼 龍 手 袋 時 , 身 邊 朋 友 一 人 一 個 , 我 也 不 例 外 , 熱 潮 過 後 我 仍 然 覺 得 選 擇 是 正 確 的 , 尼 龍 款 唔 易 殘 , 我 用 咁 耐 仍 然 好 新 淨 , 而 且 款 式 classic , 現 在 用 別 人 只 會 覺 得 你 買 得 聰 明 , 絕 唔 會 話 out 。 除 了 手 袋 , 我 還 買 了 尼 龍 行 李 , 內 裡 間 格 實 用 方 便 , 行 李 外 飾 小 小 三 角 形 logo 金 屬 牌 , 用 名 牌 也 用 得 瀟 灑 有 型 過 人 。 」"

PRADA 黑 色 粗 框 太 陽 眼 鏡 $2,190 from Sunglass Hut


Rosanne Artist


星 味 太 陽 鏡
「 我 一 向 愛 classic 的 設 計 , PRADA 的 太 陽 眼 鏡 就 係 表 表 者 , 無 論 你 牛 記 笠 記 定 出 function , 黑 色 粗 框 都 能 配 襯 , 也 不 用 擔 心 款 式 過 時 , 因 為 simple black is the best 。 」"

Race Artist


PRADA 啡 色 太 陽 眼 鏡 $1,990 from Sunglass Hut



「 我 最 愛 這 副 太 陽 眼 鏡 , 鏡 框 的 大 小 跟 形 狀 都 好 襯 我 的 面 形 。 我 特 別 欣 賞 鏡 框 的 顏 色 , 有 點 vintage 的 影 子 , 無 論 穿 上 casual 或 feminine 的 服 飾 , 均 顯 出 唔 同 氣 質 。 」"

Mariko I. Model


PRADA 粉 紫 色 羊 仔 皮 Nappa Stripes 手 袋 $8,600


甜 美 西 瓜 袋
「 我 好 鍾 意 粉 紅 色 跟 紫 色 的 小 物 , 予 人 一 種 『 卡 娃 兒 』 的 感 覺 , 當 我 第 一 次 看 到 PRADA 的 粉 紫 色 西 瓜 袋 , 即 時 一 見 鍾 情 , 鮮 艷 的 色 彩 令 人 心 情 愉 快 。 不 同 顏 色 的 羊 仔 皮 併 合 一 起 , 造 工 仔 細 , 令 活 潑 設 計 添 上 高 貴 氣 質 。 」"

鄒 世 龍 Chairman of Starz People 《 忽 然 1 周 》 圖 片


PRADA 深 啡 色 皮 褸 $21,650


長 青 皮 褸
「 我 買 西 裝 必 買 PRADA , 布 料 又 靚 又 舒 適 , 設 計 仲 好 亞 洲 男 士 身 形 , 剪 裁 好 似 訂 造 咁 合 身 。 秋 冬 我 推 薦 皮 褸 , PRADA 皮 革 一 向 有 質 素 , 加 上 貼 身 剪 裁 , 沒 有 花 巧 設 計 , 簡 單 有 型 , 亦 符 合 我 著 衫 講 求 basic 的 原 則 。 」"

鈴 木 仁 Model 《 Face 》 圖 片


黑 色 棉 質 漁 夫 帽 $2,200


PRADA 深 啡 色 夾 棉 皮 褸 $23,850


型 人 變 身 皮 褸
「 以 前 拍 時 裝 照 時 , 對 PRADA 皮 鞋 的 舒 適 感 留 下 深 刻 印 象 。 今 個 秋 冬 PRADA 男 裝 特 別 出 色 , 我 終 於 第 一 次 買 PRADA ─ ─ 漁 夫 帽 跟 皮 褸 , 皮 褸 的 剪 裁 毫 不 累 贅 , 好 有 PRADA 簡 約 風 格 。 」"

Shop List :
PRADA 中 環 歷 山 大 廈 地 下 G 號 鋪 2522 2989
Sunglass Hut 中 環 國 際 金 融 中 心 商 場 1095 號 鋪 2234 7717"

arrow
arrow
    全站熱搜

    瞎の想。 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()