歌手鍾舒漫妹妹鍾舒祺(Sukie)在台灣以型格歌手形象出道,傻大姐的性格令她大受歡迎,近日獲邀為潮流品牌OUTER-SPACE擔任全新春裝的模特兒,配合復活節主題,換上多套以兔仔為主題的潮Tee,她說:「今次係Leo(Circus成員)搵我幫手做Model,都幾好玩吖!同埋我自己鍾意設計,一向都好支持原創品牌!(自己搞品牌?)其實我有好多靈感呀!但未有錢搞,睇吓有冇人肯投資啦!(搵家姐幫手?)唔好,一人做事一人當,我諗一定有人會賞識我嘅作品!」

廣告相中,Sukie手臂跟大腿分別有星星及車厘子的紋身,問到會否擔心影響形象?她說:「紋身唔代表咩壞事,但我身上嘅所有紋身都唔係真,係我自己買紋身顏料畫上去,如果我真係去紋身,媽咪同埋經理人一定會追殺我!」

鍾舒祺用顏料在手臂上自畫紋身,硬銷兔仔潮Tee。.jpg  

鍾舒祺用顏料在手臂上自畫紋身,硬銷兔仔潮Tee。

鍾舒祺對設計十分有興趣,恨推出個人品牌。.jpg  

鍾舒祺對設計十分有興趣,恨推出個人品牌。

太陽報20110429

 

鍾舒祺紋身阿媽喊殺 - 東方日報

歌手鍾舒漫的胞妹鍾舒祺(Sukie)在台灣發展順利,正忙於籌備第二張專輯,近日獲好友Circus團員Leo邀請,為其品牌OUTER-SPACE擔任春裝模特兒,見Sukie有不少的鬼馬動作,不時露出大髀跟手臂上的紋身,相當有型格,Sukie說:「呢啲唔係真紋身!係我自己買紋身顏料畫上去,如果真係去紋身,我諗有兩個人會追殺我,一個係媽咪,一個係經理人,哈哈!」

充滿藝術天分的Sukie坦言對設計甚感興趣,希望將來有屬於自己的品牌:「其實我腦入面已經有好多ideas,勁多靈感,不過我冇錢搞品牌,要等人投資囉,(搵家姐投資?)咁又唔好,一人做事一人當,我有信心會有人賞識我嘅作品!」媽咪嚴禁紋身,鍾舒祺用顏料於手臂自畫圖案,一樣有型。.jpg  

媽咪嚴禁紋身,鍾舒祺用顏料於手臂自畫圖案,一樣有型。

arrow
arrow
    全站熱搜

    瞎の想。 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()