close

鍾舒漫(Sherman)小時候跟父母回鄉探親,但出生於石屎森林,受盡父母愛錫的她卻十分不習慣農村生活,既要睡硬床及忍受蚊子突襲,又要提防「踩地雷」,令她一步一驚心!

Sherman三歲時跟父母及兩歲的妹妹(鍾舒祺)遠赴雲南探訪婆婆及太婆,雖然相隔多年,但Sherman對當年所經歷的依然記憶猶新,她說:「我記得婆婆同太婆住嘅地方係農村,有好多田,啲牛又四圍走嚟走去,同埋有好多牛屎,我哋每次都要好小心咁行,好驚『踩地雷』!」Sherman笑笑口表示:「因為泥地又濕又滑,我當時以為踩咗落去就上唔番嚟,所以成日喊!」

 

廿四孝媽咪

城市長大的Sherman除了不習慣農村生活外,對於食及住亦十分不慣,她說:「我婆婆屋企好多蚊,我同妹妹成日畀蚊咬,搞到媽咪要幫我哋狂搽蚊怕水,真係畀蚊針到驚!」被寵慣的Sherman小時候最愛喝好立克,鍾媽媽擔心兩姐妹不吃鄉下食物,故帶備兩姐妹的私家杯每天沖好立克給她們喝,果然是一位廿四孝母親。

 

盼回鄉登台

另外,雖然Sherman的太婆已經不在人世,婆婆亦移居香港長住,所以Sherman已很久沒回鄉,但她仍期望將來有機會到雲南登台兼探親,她說:「媽咪話雲南大理風景好靚,佢嘅心願就係一家人一齊去旅行,希望不久嘅將來可以實現!」

Sherman在樂壇取得佳績,希望回雲南登台探親。

鍾舒漫(右)小時候和妹妹像Twins一樣。

Sherman

Sherman甫聽罷問題即表示:「係咪因為隻蝸牛喺地圖上爬?」記者告知她答中了,Sherman即尖叫說:「真係架?真係答中咗?我好蠢架?我從未答中呢啲IQ題,好嘢!」Sherman臨離開時更不忘向記者道謝:「真係多謝你呀,令我重拾自信!」

鍾舒漫

鍾舒漫擅長幫人箍煲

鍾舒漫(Sherman)日前接受電台訪問,由於節目內容圍繞愛情,Sherman坦言雖然戀愛經驗淺,卻是一個最好的聆聽者,她說:「讀書時好多同學仔同朋友會搵我傾訴。(冇說服力?)咁又唔係,我嘅宗旨係唔好叫人分開,正所謂寧教人打仔、莫教人分妻,愛情同婚姻係可以經營。」對於與緋聞男友張致恒的戀情出現第三者,Sherman笑說:「緋聞呢啲嘢唔可信,我哋只係朋友。」

Sherman坦言近年眼見不少同學及朋友成家立室,令她心郁搵個男友,她說:「唔係咁易搵到,都心急㗎,因為唔想做高齡產婦。」

 

Sherman心急結婚,怕做高齡產婦。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    瞎の想。 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()